torsdag 5. august 2010

En liten tanke

Noen ganger skulle jeg ønsket jeg hadde en litt mer aktiv dag på jobb, en litt mer action fult arbeidsdag. Noe jeg har tenkt litt på i det siste når jeg har hatt lange dager uten egentlig noe særlig og gjøre. Kommer liksom inn i litt sløve rutiner av det, så nå når arbeidsmengden forhåpentlig jobber seg oppover så skal dagene fylles opp og fly av sted.
Har tenkt på hva jeg ville utdannet meg til om jeg hadde tatt et annet valg på videregående. Kanskje noe mer fysisk på et vis, litt usikker på hva men, eller et yrke jeg fikk jobbe litt mer med mennesker. Det kan jeg jo godt som kontorfaglært også, de hadde jo samme type oppgaver med annen vri når jeg hadde praksis på servicesenteret, forskjellen var at da jobbet de for kunder. Har jo kunder jeg også, mine kollegaer så er jo ikke så langt i fra, og trives virkelig godt her.
Har også tenkt på om det er noe videre skole/utdanning jeg kunne tatt, men hva skulle jeg valgt?
Nei, tror jeg er ganske så heldig at jeg er her jeg er, har jobben jeg har, har kollegaene jeg har og ikke minst den gode hverdagen jeg har, slå meg til ro med det og ta de nye utfordringene som kommer med åpne armer når de dukker opp.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar