onsdag 24. november 2010

Klar for adventskos

Nå er jeg klar til desember og advent intreffer, adventsstaken er på plass i vinduene, og de fire lysene står klar med hvert sitt tall på og bare venter til søndagene fremover. De nye glass hjertekulene med lys i er også endelig på plass, men tror nesten vi trenger noen gardiner for å sjule ledningene. Den lilla duken vi fikk i fjor ligger klar på bordet med en stor skål med mandariner, så nå mangler vi bare snøen, noen kaker, og en god kopp kakao. Eller jeg mangler det, mangler også min kjære, men han kommer hjem om en god uke, og er mye som skjer før det, så tiden skal nok gå fort.

Har prøvd og jobbe litt mer med bildene fra Afrika turen også, men kom ikke så langt nå jeg ikke helt skjønte programmet til fotoboken til Japhan photo, så mista jeg litt motivasjonen. Så da ble det middags laging på gang, så jeg får med meg den før vi skal ha juleavslutning med menihetsrådet.

Men best jeg tar meg av middagen ;) 

Ha en fin kveld :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar