tirsdag 30. november 2010

Pepperkaker og kakemenn

I dag var det endelig tid for og begynne bakingen til jul. Så etter jobb satte jeg nesen hjem til mamma og pappa der en etterlengtet fiske middag ventet og etter litt kaffe drikking og sokke strikking var det på tide og finne frem kjevle og deig. Mamma som hadde fri fra jobb i dag hadde alt laget deig til pepperkaker og kakemenn samtidig som hun hadde en bake økt tidligere i dag. Så da var det bare for meg og Oddveig og ta fatt på kjevlen, formene og få fart på steike ovnen.


Så nå er det bare og fylle opp kakeboksene mine også, så er vi nesten klar til jul. Men mere baking blir det på torsdag, da kommer nemlig Oddveig og Johanna til meg for jente kveld med baking og kos :) Så da tror jeg julebaksten vil være på plass:)

Så i dag har jeg hatt en koselig ettermiddag og kveld hjemme med familien, og er ganske deilig det og innimellom :)

Hvordan har din dag vært?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar