onsdag 7. juli 2010

MC lappen i boks :D


I går kom endelig dagen jeg har ventet på, nemmelig dagen jeg skulle ha oppkjøring. Etter en natt med temelig urolig og lite søvn, var det bare å komme seg avgårde til først en liten kjøretime før oppkjøring kl 08:45, SUPERT og få den så tidlig, så jeg ble ferdig med den.
Tror ALDRI jeg har vert så nervøs noen gang, korte med sikkerhetskontroll på sykkelen gikk greit, så var det balanseøvelsen, gikk flott før oppkjøring, men gikk ikke i det heletatt fra starten av, men tok meg greit inn igjen, og øvelsene på banen gikk greit. Pusta letta ut når sensor sa da var det ruta ut i trafikken, da hadde jeg vertfall ikke feilet så alt for mye.
Turen nord over og en liten rute gjennom sentrum gikk flott, så var utrolig god følelse når sensor gratullerte med med bestått, og sa han hadde hatt en behagelig tur:D *fornøyd*

Det ska bli kjket og kunne kjøre på tur med to sykkler nå, bare vi får begge opp og gå igjen. Gleder meg til det.

Ole-Johan er glad han slipper og se "L" på en stund:p Setter stor pris på at han har tatt sjangsen på å øvelses kjøre med meg, har lært så mye av han, og har enda mye og lære:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar