torsdag 22. juli 2010

Regn og regn, ikke noe sommervær

Nå begynner jeg og bli ganske så lei all regnet. Hver morgen når jeg våkner så hører jeg det piske mot ruta, eller hører den våte veibanen når alle bilene kjører forbi. Har så lyst på sol og sommer, så jeg kan ta fram MCen, ut i hagen og fikse litt, lage ny rampe til boden, enkelt og greit bare være ute. Håper på være kommer til helgen vertfall for da skal vi ut og campe fra lørdag til søndag, så det blir kjempe:)

Håper været letter litt utover dagen, skal hjem og hjelpe mamma og pappa med og flytte de firbeinte over veien, litt greit og være noen ekstra om de plutselig ikke denne gangen fant veien selv. Så da blir det middag på meg hjemme først:) Ganske så herlig, er ikke så veldig flink og bare lage middag til meg selv. Så håper jeg tante, onkel og mitt kjære søskenbarn Peder kommer hjem til bestemor og bestefar i dag, før de reiser videre mot Danmark i morgen, så da er planen at jeg skal bort og hilse på dem også i kveld. Så dette blir en bra dag :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar