torsdag 15. juli 2010

Litt av hvert

I går var en super dag, sol og fint. Ole-Johan hadde tacoen klar te meg når jeg kom hjem fra jobb, så vi raskere kom oss avgåre til båten for en liten tur. Han hadde fult bensin på den tidligere på dagen så jeg fikk ønske om en mc tur sammen med han før han reiste. Så greit med litt avstand til båten, så får vi både mc tur og båttur på en kveld:)

Var fint på sjøen, og vi tok en liten tur til Røyksundkanalen siden de andre var der.

Ellers ble det bare tv titting på meg resten av kvelden mens OJ pakket til i dag.

Etter den flotte dagen me hadde i går, var det ikke så spennende å våkne til regnet som piska mot ruta.  Rart hvordan jeg var instillt på det skulle være små kaldt ute, men når en kommer ut så er det varm vind som kommer.

Ellers kjørte jeg Ole-Johan til bussen på vei til jobb, dagen på jobb var mildt sagt lang. Er veldig lite og gjøre nå når nesten alle er på ferie. Rett før jeg skulle hjem og snu ringte pappa og sa tante spanderte pizza når de kom hjem fra Stavangerkanten, så da konkluderte jeg med det var like enkelt og ta middagen der siden jeg skulle i bursdag til pappaen til Ole-Johan. Så nå kommer jeg der i fra, ganske så koselig:)

Har også akuratt betalt siste inbetaling til Sør-Afrikaturen vår i september, så nå er det bare 62 dager igjen til Safari og badeferie. Jett om jeg gleder meg da:P Er ganske så klar til å få den drømmen oppfylt.

Men nå blir det sløvings på sofaen før jeg tar kvelden og håper på en like flott dag i morgen:)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar