mandag 12. juli 2010

Tilbake på jobb, etter en liten uke ferie

En uke med ferie er over, og sommerhverdagen er i gang igjen. Det er stille og rolig på jobb, og feriemodusen henger egentlig igjen enda. Arbeidsdagen var bare veldig lang, så håper det kommer seg etter et par dager, når det glir inn i det vanlige igjen. Eneste som er, det er nesten ikke en sjel igjen i gangen :p

Synes forrige uke bare gikk kjempe fort, fagene bare forsvant uten at jeg egentlig sitter igjen med følelsen om at vi har gjort så veldig mye, men har faktisk fått gjort en del. Vi satte opp rekkverk på terrassen, det tror jeg Ole-Johan skulle gjøre helt ferdig i dag, så det er klart for meg til og male når det har fått tørket litt, vi har fått laget ny rampe inn til boden, selv om jeg ikke får inn og ut sykkelen for de den tar nedi på midten så den må lages på ny, med litt lengre fjøler. Ellers så har vi fått gjort enda mer med parkeringsplassen og det som skal til for og rette av den, i tillegg til grillings hos mamma og pappa, bursdag hos søs, mc turer og oppkjøring, besøk hos bestemor og bestefar, og ikke minst Rootsen i Vikedal i helgen.

Vi kjørte innover midt på dagen på fredag og var klar til en super helg, og det ble det :)

Nå er jeg bare hjemom og snur for på menyen i dag står det komlemiddag hos mamma og de. *Gleder meg*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar