mandag 19. juli 2010

En helg fyll av familie:)

Denne helgen har vært en koselig helg, med masse besøk av slekt på pappas side.

På fredag etter jobb, var jeg hjemom og henta Oddveig til en liten snar tur til byen for noen små ærend. På kvelden hadde jeg, Knut og Oddveig tenkt oss på bowling, for og ha en skikkelig søsken date, men den utsatte. Vi ble invitert på kvelds til bestemor og bestefar siden Inger og Karin som er søskenbarna til pappa var på disse trakter på besøk. Tror det er noen av de kuleste søskenbarna til pappa så da ble det vel tre stemt at vi utsatte bowlingen til neste gang Knut er hjemme på fri.

Vi hadde en koselig kveld med masse god mat og jordbær og is.

På lørdag så ble det ikke gjort så mye, kjørte noen ærend for mamma og pappa siden de fikk flere søskenbarn av pappa med familie på besøk, før et improvisert søskenbarnstreff på lørdagskvelden. Så ble en hel del, og grill planene gikk litt i vasken, så med en presenning som forlengelse som tak over grillene så ble det masse god grillmat og Dronning Maud på oss også.

Er så kjekt å se alle sammen samlet, er ikke så ofte det, vi hadde noe lignende i fjor også, så kanskje dette blir en trivelig årlig tradisjon, med grilling i hagen hos mamma og pappa med pappa sin side også. Har jo årlig grilling med mamma sin side årlig, men der er det ikke så mange samlet.

Dagen i går brukte jeg til og slappe av og nyte live. Siden solen faktisk viste seg så benyttet jeg sjansen til å ta meg en god tur ut, mene det endte med en god vannblemme på ene helen, så vet ikke om det var så lurt. Irriterer meg litt at nesten uansett hvilke sko jeg går i får jeg gnagsår, til og med om jeg har de en dag på jobb, og jeg sitter stort sett i ro hele dagen på jobb.

I dag våknet jeg igjen med regnet som pisket mot ruta, ble vist ingen langvarig sol denne gangen, så ble ikke noe sykkel kjøring på meg til jobb i dag heller. Må snart få fingen ut og komme i gang og bruke sykkelen min, men litt skummelt er det også. Så håper på opphold og greit vær i løpet av uka så har jeg ikke den unnskyldningen og benytte meg av:p

Ha en super uke:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar