torsdag 1. juli 2010

Frustrert

Blir rett og slett frustrert når ingen kan fortelle meg hvordan det skal løses når noen ikke fører timer etter kontrakten, er det meg, leder, innkjøper eller saksbehandler som skal ta tak i dette? Noen ganger er det den ene, andre ganger er det meg. Noen ganger er det ok, andre ganger er det langt fra ok og gjøre det likt som forrige gang, og for all del husk å rette opp det som ble gjort på en tredje måte for noen måneder siden.
Blir litt frustrert jeg da, blir jo bare mange spørsmål som blir gjentatt for ingen kan gi ett ordentlig svar… hmmm
Det løser seg nok denne gangen også på et vis, bare og ta tiden til hjelp, og håpe på en dag alt er helt tipp topp og det bare er og ta ut alle fakturagrunnlagene uten en eneste problemstilling, det hadde vært noe det.

Var så klar for fint vær og sol når jeg sto opp i dag, klar for sommerklær, men den gang ei, var grått og trist og masse tåke. Ganske lokal tåke, for hadde knapt kommet til Kårstø der det var strålende sol. Så nå etter sommerens siste ledermøte før august, har jeg bare hatt et ønske om og komme meg hjem og nyte solen, bruke båten og nyte livet. Og det skal jeg, må bare vente to små timer til, så skal sommeren NYTES!

Får vel komme meg tilbake til faktura grunnlagene mine, så går tiden fort :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar