tirsdag 20. juli 2010

Koslig kveld med besøk

I etter middag kom min kjære søster Oddveig på besøk, og da var det film som sto på planen. Så vi så "Alice in wonderland" og synes i grunnen det var en litt rar film, men den var litt morsom også. Ingen av oss har sett tegnefilmen til Disney av denne, så kanskje det var det som manglet? Hadde noen morsomme kommentarer da, så vi koset oss med film og stikketøy:p

Etter filmen ble det meldt fra til mamma og pappa at filmen var ferdig, så nå kunne de komme innom en tur før de henta Oddveig. Forrige gang var de litt utålmodige, så da fikk vi bare sett en halv film, så ble litt mer vellyka med filmen først denne gang. Var ganske koselig og ha selskap til kaffekoppen.

Så etter en rolig og avslappende dag men en meget rolig arbeidsdag, litt husarbeid og koselig besøk, så tror jeg at jeg tar boka med meg og legger meg godt under dyna :)

God natt :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar