fredag 23. juli 2010

Ny treningskompis??

Ettermiddagen/kvelden i går ble ikke helt som planlagt men, men er ikke alt vi styrer. Fikk god middag hos mamma, før tante, onkel og Peder kom innom til oss siden bestefar også var her. Utrolig hvor mye Peder hadde strekt seg, han var blitt stor, var så koselig og se dem alle igjen:)


Etter middag og en kaffekopp og to så var det tid for flytting av dyra, og det gikk i grunnen helt smertefritt. Uten om en liten kalv som jeg tror ble den nye treningskompisen min, vertfall for i går. Ikke kul om den skulle bli med de andre, så jeg ble plassert for og passe på denne så den ikke fikk stikke av. Det var nesten lettere sakt enn gjort, den var nemmelig ikke som en vanlig firbent som da benytter sjansen til en matbit, men nei da, den skulle bare ut å springe, med meg på slep. Sikkert litt av et syn.
Da resten var på plass på nytt beite, så kom pappa med bilen, kalven ble fanget og kjørt opp til resten:P

Endelig viser sommeren seg igjen, sol og blå himmel, og jett om det skal nytes:) Får se hva dagen bringer, har jeg sjansen så blir det vertfall sykkeltur på meg til båten, det skal bli herlig:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar