torsdag 4. november 2010

En liten oppdatering

November er nesten godt i gang allerede, mørket dominerer store deler av døgnet, regnet som pisker mot ruta gang på gang de siste dagene og hagel var det første som møtte meg når jeg gikk ut døra i dag måtes. Tanken om å fortsatt kunne ligge under den varme og gode dyna, og heller drømme om varme dager med mye sol, og ikke minst den supre Sør-Afrika turen vår, fristet veldig i dag. Men må jo si høsten har sin skjerm den også, er nesten ingen ting som slår en klar, frisk høstdag med sol og de flotte fargene, eller kakao, fyr i ovnen og en god film en dag regnet pisker mot ruta.
De siste dagene har vi brukt litt tid på å bygge lastebil når mørket og regnet har slått til. Ganske kjekt i grunnen, litt kult at det er nok så likt de store, så for meg som liker og vite hvordan ting funker, så får jeg et lite innblikk i det også, men i går ble vi så å si ferdig. Eller mangler og lakke den, og fikse opp min lille bommert, men før vi får den til og gå på frem så trengte vi vist en annen mottaker eller noe i den dur, men kommer vel med tiden det også. Så neste steg blir vell heller og bestemme farge og få lakket og gjort den skikkelig ferdig, er nesten litt spent på resultatet:P

Ellers så tror jeg at når jeg kommer hjem i dag, så er vi et bad fattigere. Tror rivingen er godt i gang allerede, bade ble vertfall ryddet fort ut av i går kveld, så da er det vel i grunnen bare og hoppe i det, så kanskje vi får nytt bad til jul i år også?! Blir spennende og se hvordan det ser ut når jeg kommer hjem i dag vertfall :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar