fredag 19. november 2010

Nesten litt tomt

Det var godt og endelig få helg. Syns det har gått litt i ett i det sista med eina og andra så har retten og sletten vert ganske så trøtt. Er ikke helt unormalt til og være meg på denne tiden av året da. Men hjelper godt på med det flotte været om dagen og ikke minst de flotte fargene når solen er på vei opp og ned. Er så heldig og har dem rett utenfor kontor vinduet mitt om morgenen.

I dag ble det tidlig helg på meg også :) Ganske deilig i grunn, selv om mogrenen begynte ganske så tidlig, siden jeg kjørte Ole- Johan til bussen som gikk kl 06.00 i dag, så han kom seg offshore. Eneste som er at det blir så tomt når jeg kommer hjem i dag, men kommer seg snart det da. Har vært så heldig at middagen har stått klar de siste dagene, og de dagene det er tid til kaffi etter på står den også ferdig og venter. Er nesten blitt litt bortskjemt her :p

Tror nesten jeg må ta meg en tur innom hos mamma og pappa i kveld, så går kvelden litt fortere og er i grunnen lenge siden jeg har vert på besøk der nå.

God helg dere der ute :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar