mandag 2. august 2010

I dag blir det en bra dag!

I dag, blir det en kjempe dag. Opplett og nesten sommervær, har kjørt sykkel til jobb, deilig følelse, og ikke minst det er snart lunch og jeg har enda ikke gått tomt for arbeidsoppgaver JIPPI!


Håper været holder seg og solen titter enda litt mer frem utover dagen, så når klokka bikker 15:00 og jeg er på vei hjem til min kjære så står grilling på planen, enten på terrassen, eller kanskje til og med båttur og grilling.
Var kjekt og få Ole-Johan hjem på torsdagskvelden, så i helgen så har vi bare slappet av inne, da været ikke har vært på sitt beste. Tror vi var like nærme og gå på veggen i går begge to, så var godt å få en kjøre tur, en guidet MC tur på Torvestad området faktisk. Så har hatt en ganske så koselig helg med kino, ut å spise, og nerdings (har faktisk spilt en del på dataen og litt på PS3:P)

Så tror jeg vi konkluderte begge på at denne uken må fin været komme så vi får gjort litt annet enn og sitte inn:p

Men da vender jeg oppmerksomheten tilbake til fakturagrunnlagene, e-posten og fakturaene, så får jeg gjort litt til før lunch :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar