søndag 5. september 2010

Det nærme seg ferie og Sør-Afrika

Endelig begynne det og nærme seg ferie og Sør-Afrika tur med storm skritt. Vi har bare en uke igjen på jobb så kjenner at jeg GLEDER meg til ferie nå! Har heldigvis de første dagene av ferien til siste innspurt med pakking i koffertene, og godt er det, for er ikke kommet i gang med så mye enda.

Har ikke vært noe særlig i form de siste dagene så da har det ikke blitt gjort så mye, men har nå funnet bånd i alle skittentøys kurvene, så klærne er nå reine til de skal pakkes.

Fikk telefon på fredag at vi må booke om de fire siste dagene av turen vår, som skulle ha gått til Mosambik for der var grensene stengte, og store opprør for de hadde øket leve kostnadene så veldig, brød prisene har steget med 30% og det er ganske mye. Så da blir det nok Cape Town på oss de fire siste dagene. Skal bli greit det og, selv om det blir et helt annet opplegg enn avslapping på stranden. Men skal bli spennende og se byen, og de forskjellige plassene guiden tar oss med til.

I dag har jeg endelig fått nyte litt av det flotte været som har vært her de siste dagene. Var på middag hos mamma og pappa, er greit og få skikkelig middag også, blir ikke så mye av det når Ole-Johan er ute. Så etter middagen, og kaffekoppen som ble tatt på terrassen, var alle sammen med på kjøretur med pappa og hesten, ganske koselig i grunnen. På vei til bake hoppet jeg og Oddveig av langs veien der det var en del nøttetrær, og fik plukket oss noen nøtter, kan si det var MANGE nøtter i år, så er bare og komme seg ut før ekkornene kommer å tar alle sammen ;p

Det har vært en fin dag i dag, så nå er jeg klar for de fem siste arbeidsdagene før FERIE og jeg får min kjære hjem, jeg GLEDER meg :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar