onsdag 8. september 2010

Mye godt arbeid - God følelse

Hmmmm.... Er lenge siden jeg har vært så klar til og reise så tidlig når jeg har skullet på tur. Dagene er jo så LANGE.... Heldigvis bare nesten to arbeidsdager igjen, til ferie, og ikke minst min kjære kommer hjem, selv om jeg nok ikke ser han noe før lørdag, men det blir veldig bra:)

Har nettopp kommet hjem fra møte i styringsgruppen til Kyrkje nær, ganske så bra i grunnen, kommet godt i gang med og utvide helt til 18 år nå, eller godt i gang er vel kanskje mer rett. Har sett mer på mål og strategier i dag, så kommer det vel mer tiltak utover høsten til alt skal være klart til januar. Har tro på dette skal bli bra.
Var en liten tur innom koret etterpå også, og må si det klør litt og være med igjen, må si det er langt i fra så kjekt å stå på sidelinja og nynne litt for seg selv. Er så kjekt de er så mange, og at de koser seg vertfall.
Er så mye BRA som har skjedd i kirke sammenheng allerede til nå i høst. Veronika har gjort en KJEMPE jobb! Stå på videre! Leder fellesskapet som jeg følte meg nok så alene i,eller det som ikke fantes, jeg følte meg ikke inkludert i /god nok til, er nå startet for styret i klubben/koret. Kjempe tiltak, så håper jeg får tid og hilse på dem på mandag, når de fortsetter med blikjent/sosial kveld. Gleder meg til en spennende kirkehøst med mye godt arbeid. Kjenner jeg blir motivert om det som foregår:)

Må nok ta oppvasken, hadde et lite håp om og nå den før The Mentalist klokken 21.30, men ser veldig mørkt ut det, så får komme i gang nå:p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar