onsdag 16. juni 2010

En flott dag:)

Så går nok en dag mot kveld og kveld mot natt, dagen i dag har vært en bra dag. Det var mye og gjøre på jobb, så dagen gikk rimelig fort, i alle fall etter lunch av en eller annen merkelig grunn. Selv om jeg har fått gjort en del på jobb så viser det ikke så mye igjen i faktura oversikten min, utrolig så mange fakturaer som kommer for tiden:p

Ellers så har jeg bare puttlet på med daglige gjøremål og hus arbeid hjemme, ganske så greit i grunnen, ikke noe stress bare litt putling. Har også hatt meg en god gå/joggetur og fått testet ut de nye joggeskoene mine, de var mye bedre denne gangen enn forrige gang, så det er jeg rimelig fornøyd meg.

Nå har jeg akkuratt satt på kaffen, og venter på at pappa skal komme og sprøyte ugresset i hagen vår, så blir det kaffe kos med mamma og pappa etter på:) Så går resten av kvelden fort, så er det bare og gjøre seg klar til langkjøring i morgen. Nesten litt skummelt, skal kjøre alene på Mcen og greier, føles litt tryggere når kjørelærer sitter bakpå men kan ikke ha henne eller Ole-Johan som passasjer resten av tiden heller, men det går nok så bra så. Når kjøre timen er over, er det bare få timer til Ole-Johan kommer hjem igjen etter 14 dager ofshore, skal bli godt og få han hjem igjen:)

Nå har jeg hatt koselig kaffe besøk av mamma og pappa, så er vell snart tid for å si god natt:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar