lørdag 19. juni 2010

Veter på at klokka skal gå :p

Nå sitter jeg egentlig bare og venter på at klokka skal gå, så jeg kan lage pizza deigen og resten til den, og komme meg i klærna til i kveld, men litt tidlig enda liksom. Mamma som syntes jeg burde komme meg hjem for jeg hadde sikkert mye som skulle fikses, men nå har moppen vært over alle gulvene og ikke har jeg rota noe særlig heller når jeg er alene hjemme, og faktisk er mer hjemme enn bare og sove:p

Har vært ute på en liten lufte tur med mamma og Oddveig, kjemppe koslig. Var en liten tur på Oasen, men fikk nå kjøpt oss nytt tørkestativ, etter som det gamle datt stengene som klærne skulle henges på av. Så fant jeg plasttalerkner i samme serien som jeg fikk glasser og skål av til bursdagen, så nå er jeg super klar til og få båten på sjøen igjen og komme oss av gåre og grille, kan bli bade tur på oss også nå som jeg endelig har fått kjøpt meg bikini – SUPER fornøyd:P

Tror kanskje jeg bare skal få laget deigen til pizzabunnen så er jeg feridg med det og kan få tatt oppvasken med en gang:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar