torsdag 24. juni 2010

St.hans og sommermodus




Sommer modus har inntruffet Kårstø. Ja, i løpet av de aller siste dagene har sommermodus inntruffet gangene på jobb. Det er allerede mindre biler på parkeringsplassene, det er mørke kontorer i gangene og i praten er det et spørsmål som går oftere og oftere igjen ”når skal du ha ferie?”. Har alltid synes det har vært så rart med hvor stilt det skal være når det er slike felles ferier og da spesielt med tanke på sommer- og juleferien, skulle nesten trodd det ble så mye travlere på oss som er på jobb. Synes det går mer i bølger da, etter jeg har fått tatt igjen etterslepet på fakturabehandlingen så er det ganske så dødt i mailboksen min, bare en mail i ny og ned fra de som ønsker og tømme sin siste dag på jobb før ferien. Så kanskje snart på tide å starte opp på oppgavene som ikke har hastet, ikke har noe tidsfrist før til etter ferien, rydde oppgavene og ellers ting som skal gjøres i det daglige. Skal bli så bra å bli ferdig med alt sammen så når høsten kommer så er jeg klar uten noe etterslep, med ryddige teamsiter.

I går feiret vi St. hans sammen med byggefeltet på Stemnestaden, var kjempe vær så var mange som møtte opp, koselig. Kan ikke huske at vi har hatt så fint vær noen gang på St.hans. Blir som vi konkluderte med i går, at det må ha vært når vi var små i tilfelle, for vi er ikke så gamle.


Eneste som var litt dumt var at det var lagt opp til småbarnsfamilier, noe som ikke akkurat traff oss, så når maten var grillet, bålet tent og klokken nærma seg 19.00 så satt vi plutselig kun fire stykker igjen, for ingen av oss hadde noen som skulle legges. Er noe annet enn Dragavika som jeg er vant til, men var jo koselig så lenge det varte da:) Etter på fikk vi på kalesjen til båten så den er klar til å sjøsettes igjen, og klar til båttur til helgen, å jett om jeg gleder meg:) Må bare finne ut hvor vi skal sjøsette båten denne gangen. Så var vi ute og øvelseskjørte litt, inn til Ølen og tilbake for og se på båtplass der, var utrolig gøy og kjøre min sykkel igjen, så gleder meg MASSE til etter oppkjøring om det går bra *håper*

Nå står snart middag og så en tur til pappa for å hjelpe han med pakking av rundballer om de ikke har blitt ferdige:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar