tirsdag 22. juni 2010

Liten oppdatering:)

Det har gått noen dager siden sist jeg blogget, så kanskje på tide med en liten oppdatering.

Lørdagskvelden var kjempekoselig, vi var ikke så mange, men det gjorde ingen ting. Pizzaen ble vell ikke helt vellykket av utsende, den bulet opp og ble ganske så høy på midten men smakte godt da, eller så ble det mye pratings og ble en vellykket kveld:)

Etter en rolig søndagsmorgen i solen så bar turen hjemom mamma og pappa før turen gikk til byen. Vi skulle ut og spise hele familien for og feire fagbrevet til broderen, kjempe koselig. Ellers skulle vi gå en stripe på kaien men der blåste det sånn at vi tok heller turen innom tante Gudrun før vi kjørte hjem. På vei hjem fra mamma og de fikk jeg endelig plukket opp Ole-Johan og fått han hjem igjen. Var godt å få han hjem, selv om det har gått flott hjemme alene og:)

I går var jeg i Stavanger hele dagen, med en super jente gjeng på jobb. Vi var samlet alle administrative koordinatorene i PRT til vårens siste nettverkssamling, som vi avsluttet med ute pils før bowling og middag, kjempe koselig:) Så hadde en super dag, med en super gjeng!

Nå sitter jeg på jobb og bare venter på at klokken skal gå, ikke at jeg skal noe når jeg kommer hjem, men er begynt og bli passe lei fakturabehandling, tar jo ALDRI slutt jo :p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar